Krugerpark - 1 mei

1 mei 2008 - Krugerpark, Zuid-Afrika

Na vijf uur in een vrij comfortabele doch koude bus te hebben gezeten kwamen wij aan te Nelspruit, uitvalsstad naar het Krugerpark. Als efficiente westerlingen lieten wij er geen gras over groeien en direct de volgende ochtend stonden wij om 04:45u (!) popelend klaar om in een echte Safari-jeep wilde beesten te begluren...En dat is gelukt! Van olifant tot nijlpaard, van leeuw tot impala (veel) en van aap tot giraffe, we hebben het allemaal van best dichtbij kunnen bewonderen. En wat een stilte als de chauffeur de motor even uitzette...We hebben er erg van genoten.

Zaterdag vertrekken we naar Swaziland, voor ontspanning, wandeling, fietsen en dergelijke. Maar morgen even helemaal niets!

1. Danielle:
    2 mei 2008
    Hey levensgenieters,
    Dat ziet er allemaal alweer erg lekker uit. Wel geweldig hoor dat je binnen 2 dagen tussen de wilde dieren kunt zitten. Geniet lekker, dat doen wij hier ook van de vakantie, haha.
    Groetjes Daan
  2. Rick:
    2 mei 2008
    Hey Marlboro (wo)man,

Echt stoer dat jullie nu al zoveel wilde dieren gezien hebben! Dat je op je eerste dag safari al leeuwen ziet is helemaal bijzonder.

Het aardvarken dat jullie gespot hadden is stiekem gewoon een zwijn. Een aardvarken heeft een heel smalle, lange snuit zonder slagtanden.

Veel plezier! Ik ben benieuwd naar het volgende verhaal!

Grtz, Rick